Insight

Hele rejsen mod dygtighed starter
med viden om styrker og svagheder

Der er voldsomt mange kompetencer i spil når produkter skal udvikles og projekter skal eksekveres. ( i tvivl, se her )

Man kan naturligvis ikke selv danne sig et objektivt overblik over alle styrker og svagheder i egen organisation. Det er til gengæld Whitbox’s kernekompetence. Når procesforbedringseksperter har gennemført 600+ vurderinger, baseret på industriens bedste standarder, så er det din garanti for en super effektiv afvikling af vurderingen af din organisation, samt et kvalificeret bud på input til din rejse mod en dygtigere organisation.

Nysgerrig? Vi har lavet et online spørgeskema, som på baggrund af de frustrationer vores kunder i varierende grad giver udtryk for, kan give dig et hurtigt indblik i, hvor på dygtighedsrejsen din organisation er. Klik her for at prøve Whitebox Excellence Score teaser.

Vi har følgende ydelser som hjælper til at skabe den indsigt du behøver.

Benchmark

Kig her efter den hurtigste vej til et struktureret overblik

Her finder du ydelser der giver dig svar på:

Hvor ligger I, i forhold til konkurrenter/industrien?
Hvor er I stærkest, og hvor er I svagest? Både set med egne øjne, og med Whitebox’s øjne.
Hvad vil give bedst mening at forbedre?

Projektleverance

Produktudvikling

Serviceleverance

Due Diligence

Benchmark Brief

Quality Leadership

Alle ledere får brug for nye og anderledes prioriteringer i dagligdagen, når deres organisation får nye ambitioner om at blive dygtigere.

Der skal flyttes energi fra eksekvering til intern forbedring

Det ved vi i Whitebox er svært. Meget svært. Vi ved også hvorfor. Derfor har vi designet denne Quality Leadership workshop, hvor vi udfordrer en ledergruppe til at tænke i de baner, der naturligt vil fremme prioriteringer der skaber en dygtigere organisation.

Executive Quality Leadership

Lessons Learned

Man kan, og skal, lære af egne erfaringer. Både de gode og dårlige.

I en klassisk intern “lessons learned” session evalueres erfaringer af de samme øjne som skabte erfaringerne.

I en Whitebox Lessons Learned faciliteres evalueringen, så den perspektiveres i forhold til industriens bedste praktikker. Det giver mere bredde og objektivitet i evalueringen, og dermed en mere værdifuld indsigt til dygtiggørelsen af organisationen.